Helgen!

Herregud vilken mysig helg jag haft!
Vi har bara varit hemma båda 2 , tvättat städat plockat umgåtts pratat o bara myst hela helgen!
Mera sådana helger åt folket thanks! :) <3

Nu står min sambo o fixar äggröra o jag springer mellan tvättstugan o hemmet för att göra det hela lite finare :).
Jag kan lägga in lite bilder på lägenheten när vi kommit ordning! (Någon som har en soffa till salu för övrigt?)

Den 23de så skulle ja egentligen åkt till Vårgårda men känner inte alls för det! Det är blir en mysig fest här ist med utgång i grannstaden :)


Jag tänkte iaf bjuda på denna bild sålänge NYKTRAST på ställe vinner :D



Kommentarer
Postat av: Camilla - Foto & Design

Hahaha, klockren bild! :D

2010-07-19 | 13:59:35
http://millao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback