H E R R E G U D ! ! ! !

go kväll mina söta läsare och monster!
hmm har en allmän fråga till er som läser min blogg , det är inte många men det är mellan 10-15 st varje dag.. så nu vill jag har ett svar av er på min fråga!

Upplever ni min blogg som ett rop på hjlälp?

Funderar på att sluta blogga om mina känslor helt o hållet och bara blogga om det ytliga , fester , sambo livet inge alls om vad jag känner o hur det känns. Har i 2 dagar fått försvara mig och ska jag vara helt ärlig så kan jag inte bry mig mindre! En människa om ja inte träffat på nja vad e det ca1-2,5 år kanske kan heeelt plötsligt lägga så mkt energi på vad ja nämnt i denna jävla blogg..

Min blogg är till för allmänheten och jag väljer helt o hållet själv om vad jag ska skriva om ?? har jag fel??


Hmm!
Ikväll då har haft det mysigt med lilla syster Emma och en kompis till oss JImmy på middag vi åt potatisgratäng o fläskfile o drack en himmla massa påskmust.. Heeelt galet gott det är när man är seg :)

eftersom jag inte kan skriva om känslor just nu för då gör jag fel tydligen så kan ja berätta om hur kvällen var med min anhöriga!


Rock on!

Jag kan inte med ord beskriva hur mkt jag älskar livet just nu!

Henke sötnos love u 4 ever.. pirr i magen helt underbart !


Kommentarer
Postat av: erika

klart du ska skriva om DINA känslor! din blogg enbart DIN! den personen behöver ju inte läsa!! massa kramar

2010-04-12 | 12:55:54
Postat av: Elin

Självklart ska man få skriva vad man vill i sin egen blogg.. Du nämner ju inga namn.. Är det någon som stör sig på det du skriver behöver dom ju faktiskt inte läsa!

2010-04-12 | 23:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback