oj oj

shiit så slarvig ja är när det gäller att blogga!
hmm har haft det himmla bra iaf med lite jobbiga perioder , men det är bara att kämpa på vidare tycker jag!

Jag är så himmla glad för det jag har nu , men som sagt vi har mkt att jobba på MEN den som ger upp är en förlorare! Kommer man över dessa perioder som varit kan det inte bli annat än posetivt.

jag har funderat mkt på min anhörig den senaste tiden , vet inte riktigt varför men min anhörig ringde min syster när jag satt brevid o snackade med min syster som inge alls.. Ändå viste min anhörig att jag var i närheten o frågade inte äns efter att få växla några ord med mig! Vist jag kan säga "kan inte bry mig mindre" men på ngt sätt vill jag bara sätta mig ner o banka in i huvet på den människan vad som gäller ....... FAAAN vuxna människa!!!!!!!! jag blir nästan lite frustrerad!!!!!!! GRRR!!

Bor numera i Runna med min underbaraste och jag måste nog säga att jag aldrig sätt så mycket poliser i kungsör som det varit är till o från.


Hmm nu till det fina..

på midsommar ska vi förlova oss :) <3




Den underbara kärleken vi delar varje dag!
Vist alla har sina perioder men vi måste faaaan kämpa och vi har det bra nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback