Lill-lördag!

Så himmla mysigt det är här just nu! :)
Tända ljus clementiner och päron loka!
Berra lagade värsta maten idag, pomes med b.sås och fläskfile som var lindad med becon o ost i... såå gött ... verkligen!

känns skönt att vara hemma idag och inte ute o slira på krogen.

Har börjat tänka mer o mer på en familjemedlem som har otroligt mycket problem med alkoholen , h*n betyder otroligt mycket och har en stor saknad efter just h*ns stöd , vet egentligen inte varför jag bryr mig , MEN på ngt sätt betyder personen för mycket för att kunna sluta tänka på h*n

jag vill vara anonym i det problemet därför har jag valt att inte skriva allt för mkt om det.

men personen betyder även om det är svårt att erkänna , har en sådan stor besvikelse o sorg i mitt hjärta. Sista ja såg åt människan var på min fasters brölop då han började bråka men hennes kompisar! Jag trodde inte innan att du var så nere i ditt beroende men ledsen att säga detta DU ÄR EN ALKIS och det är BARA du själv som kan göra ngt åt det. En alkis hittar på bortförklaringar till allt , vilket du är grymt duktig på! Att vara nykter alkoholist skulle du ringa mig o säga "hej gumman jag är nykter alkoholist idag och vill ha dig tillbaka" skulle inte tveka en sekund att stå vid din sida .. eller om du skulle ringa o säga "hjälp mig jag har problem med spriten" jag skulle stå där direkt om du visade det på allvar!

Nu ska jag försöka tänka vidare och börja läsa min bok ja fick av mamma att välja lycka heter den!

Sov gott mina älskade Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback