Söndag

och alla hjärtans dag.. =)
fick ett jätte fint halsband och en fin ring av Berra i present!
han fick en superfin tröja jag shoppa på mig i Köping!

har haft en bra helg med blandade käsnlor, vart lite små tjafs i fredags men mitt humör har varit upp o ner den senaste tiden , jag har inte alls mått bra , illa mående , kissnödig och bara allmänt irriterad.
men den gåtan får vi nog svar på snart också ska ni se. :P

igår var det mysigt , sov middag och missade dom 3 första låtarna i melodifestivalen och tyckte att det var helt rätt att Eric Saade gick raka vägen till finalen :) *tummen upp för det*

har haft besök av Salla hela helgen , hon åker hem idag eller imorgon ingen aning.
stefan ska bo här i 2 veckor vilket är helt okej för mig sålänge Berra inte lämnar honom här och tycker ja ska underhålla honom :P han får bo här , sååå länge berra bor här ;)


ska ta tag i disken (den e ingen skoj alltså)

puss o ha en bra söndag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback