En mysig söndag!

Go kväll allesammans!
Shit vilket underbart väder vi tydligen förtjänat efter denna vinter :)

Jag gnäller inte älskar att bada o sooola :) Har nu bestämmt mig för att inte bara använda denna blogg till för att skriva om det tråkiga utan också dela med mig av den lycka o kärlek jag delar med min underbara Henke o våran underbart fina hund Chiva.
En sådan otroligt fin hund som verkligen har energi o delar med sig av sin kärlek! Att ett djur kan spela in så mkt i äns liv! Det är verkligen våran vardag o ögonsten!

Jag ska hoppa in i en skööön dusch o lägga ansiksmask o bara njuuuuuuta nu!


Ha det fint allesammans!

Kom ihåg älska dina närmaste o förtjäna inte att ta ngn skit från dina anhöriga!

Le o må bra för dom du älskar mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback