‎''paradiset kan beskrivas men helvetet kan bara upplevas''

det gör så ont i mig!
hade ett långt samtal igår kväll med en av mina bättre vänner!
jag lider verkligen med henne !
hon levde/lever i ett förhållande som var fyllt av kärlek o hon kände verkligen YES nu kommer jag kunna gå vidare i livet tillsammans med denna kille i ny stad o nya möjligheter.
jag tycker så jävla synd om henne!
hon sa ett ord spårk som fick mig att förstå ännu mera vad hon känner o hur hon mår!
‎''paradiset kan beskrivas men helvetet kan bara upplevas''
jag funderar på att åka ner till henne ett par dagar MEN det värsta är att då kommer det bli ännu mera skit för henne om ja visar mig där nere :(

FAN kompis kom hem hit ist o börja om här du är inte värld den skit du fått från första stund sen du "träffade" honom!


älskar dig 4 ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback