nattblogga

ursch kan verkligen inte somna , har haft så skumma tankar i huvet idag.
dagen började väl inte så bra idag men den slutade bättre.
Berra och jag hade vårat första riktiga bråk imorse fy fan vad ledsen jag var.. Har inte gråtit så mycket på väldigt länge. Men det redde vi ut ganska snabbt , med massa kramar och pussar i soffan.
Även om det är utrett så tänker man ändå , vet inte får liksom ont i magen av tanken
"tänk om han kommer lämna mig igen och sitta ännu mera"

Det sista jag vill är att förlora honom en längre tid bakom lås igen , fan den tiden har varit otroligt jobbig MEN nu är han som sagt med mig och livet är bra liksom! Men man kan ibland inte rå för vad man känner och hur tankarna går.
Jag är så glad att ha honom med i livet och att min familje faktist respekterar honom och älskar honom. Vi träffar dom minst 2 gånger i veckan.

En sak som gjorde mig fruktansvärt glad enda in i hjärtat var i tisdagskväll när jag var iväg med mamma till Tuna Park , berra var hemma och var med hunden. När vi sitter i bilen hem får jag höra att Fanny min lillasyster har gått upp till honom fast hon viste att jag inte var hemma och varit där tills ja kom hem , hon o jossan stannade kvar hemma hos oss ett tag. Dom skulle gå på nattbio i kungsör och se Sommaren med göran , men vi hade den nerladdade så dom stannade här sen följde vi dom hem.. Vi åt pizza och umgicks liksom. Och att min snart 13 åriga lillasyster kan umgås med honom själv betyder så mkt....


vill inte att ngt ska hända..

Älskar dig min underbaraste !


ps. han o våran fina bebis (vovve) ligger och snarkar i kapp här.. ja kasnke ska krypa ner och vara med i orkesten. ds
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback