vårsol!

Ojsan vilken tur vi haft med vårsol denna vecka.. Får verkligen hoppas på att det håller i sig tills helgen och nästa vecka! BORT MED SNÖN NU!

Igår kommer mina svärförledrar nere ifrån Göteborg och ska stanna över helgen, ikväll ska vi hem till mamma och roger bli bjudna på mat sen imorgon ska vi ut o äta i eskilstuna på Papas Tapas!

Hade en otroligt rolig kväll ute i onsdags och det var enbart tjejer :) och deras bror Micke då , men han är väl lite tjejig av sig. Det jag inte märkt själv när ja tittar i spegeln eller på kläder är faktist att jag gått ner väldigt mycket i vikt!

för övrigt är jag glad idag och känner mig bra och värdefull! Fick fina kommentaren i förra inlägget av 2 släktingar till mig , det betydde väldigt mycket ifrån min sida att få veta!

jag älskar mig själv för den jag är och accepterar mina fel o brist , då ja vet om mitt/mina problem kan jag ju faktist ta tag i dom och sova med gott samvete att veta vad jag kan göra och IMORGON SKA DET BLI EN MKT BÄTTRE DAG!

ha en fin dag nu mina vänner!

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback