FUCKING SKIT JÄVLA MORGON

.Kunde inte sova inatt....... Låg vaken till halv 5 , sen ringde Henkes klocka 07.00 :/ o nu kan jag inte somna om. 
FAN är fett nere idag... Mår som man förtjänar?? (då har jag endå inte festat)


Jag känner mig vilsen och ensam. Jag vet att jag får hur mkt kärlek som helst här hemifrån. 
Jag känner att jag skulle behöva prata med någon man kan lita på. MEN nu kommer det stora jävla fucking frågan, VEM FAN KAN MAN LITA PÅ INOM VÅRD O PSYK?? INGEN!! Jo dom är väl gulliga o skriver ut nå tabletter så man mår bättre. Jag tror inte ett skit på sånt ångestdämpande eller sömntabletter eller liknanden.. Förstår ni när ja var 13 år o gick på PUB med min mamma , fick ja ångestdämpande , det blir ju för fan ett beroende.. FÖR FAN staten där har ni svaren på alla beroende ungdommar som inte kan ta sig ur.. Sätt åldersgräns på sånt läkemedlem skit o hitta vettiga läkare/psykologer.. NU är jag arg känner jag.. ska försöka samla mig. 


Kommer vara ensam i några nätter här framför , KAN bli otroligt skönt ;) Känner att nu har det varit lite mkt runt om kring (dock inge bråk eller mellan oss) utan bara vänner och familj. 

FAN vad jag saknar dig PAPPA , fan nu vet alla det. Jag känner mig halv och ensam , jag känner att även om folk snackar om dig o skrattar ÅT dig så är du endå den människan som alltid funnits där. ÄVEN om jag är arg och det onda väger mer än det goda. Känner mig ensam utan dig, jag har ju liksom alltid varit din lilla tjej som alltid varit hos dig. MEN aldrig riktigt kommit in i den "riktiga!" familjen , känner att även om ja säger saker om dig att du är Alkis eller att du är dum för allt du gjort emot mig. DU är väl inte bara mer än människa och måste kunna bli förlåten, men hur ska jag kunna be om förlåtelse när du aldrig finns här :/ 


Älskar mig själv för den jag är idag. 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback