Tårar?

Jag förstår inte , jag kan inte gråta , finns så mkt som skulle behöva komma ut???
Ibland känns det som jag kämpar o kämpar i mot vind, känns som kärleken växer men hur mkt ska man orka egentligen?
Idag kommer det bli en deppig blogg SÅ LÄS INTE om ni inte orkar höra sanningen.

ja , visst jag är absolut inte gud bästa barn , jag är absolut inte fläckfri på en plats jag har gjort så mkt skit i mitt liv att gud borde spotta på mig. MEN älskar man mig för den jag är idag ska man även acceptera mig och inte bara ge mig skit efter skit.. Visst jag kan förstå min anhörigs anhöig att denna person reagerade på sånt ja skrev... Vem hade velat ha slängt i ansikte "du är alkoholist när man inte kan inse det själv" Ja pratade med min sambo om det och ville ringa upp o be om ursäkt, men henke sa: alex ska du be om ursäkt för du sa sanningen?? SANT!! där fick jag mig en riktig tankeställare..

Känns som motvinden bara blir värre , alltså här i nya hemmet är det hur bra som helst , inge bråk , inga sömnlösa nätter , kärlek o värme , MEN fan det är något i mitt liv som saknas ?? :( jag känner en stor ilska o sorg inom mig , jag försöker få ut det men det fortsätter bara , o folk fortsätter bara ALEX detta är ditt fel , ALEX du får be om ursäkt , ALEX du kan ju inte göra si o så... HELVETE människor jag är tamefan en människa o en människa som hela mitt liv har tagit skit , enda sedan 3 års ålder när jag röcks i  mellan 2 sk vuxna människor som bara i det läge tänkte på sig själv... Jag har nu kommit fram till att jag kan gråta.. för nu kom tårarna ,

jag vet inte om det är för jag är stressad eller för att jag har ångest ?? vad ska ja ha ångest över ?? jag får skit av en "vän" så fort hon träffar en kille behandlar jag dom illa tydligen o att dom förbjuder henne o att ja säger åt henne TÄNK dig för innan du åker iväg.. nej då är man elak.. men att ja har känslor det existrerar inte i vissas värld ????? gör vad fan du vill , kan ju bara påminna dig om vad som hände min lillasyster Emma , SOM förtstört en helfamiljelycka , en flickas drömmar o flickas självfortroende , EMMA me love you...


jaja om ni fattat vad ja skrivit då är ni duktiga ja svamlar nog bara idag... tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback